hockey ikväll, jag har INTE missat de nääe.

Det är hockey ikväll och det känns ungefär som om jag sitter i mitten bland allt folk på den läktarn, trots att det bara är jag & Fredrik hemma, ja...ni kan ju gissa hur han låter, han är hyper. JA, NEJ, FAN, KOMIGEN DÅ, MEN HELVETE osv...
Han är rätt söt när han är så insatt så han nästan ramlar ur soffan.. MEN JAAA, 3 - 1 till Sverige, hejja! slår med en vimpel.. haha, nog om hockey nu.  Eller vänta, någon som vet vad det är för låt som spelas i bakrunden, det plingas typ som en orgel eller som om någon visslar..?? =)

Ska krypa ner i sängen nu, har en delad tur i morgon. Jag har ont i ryggen också, det känns ungefär som en kraftig solbränna.. puuh, men vill man vara fin får man lida pin.. Vill göra flera, helst i morgon! :)
Aja, om en vecka är jag i Stockholm och bara räknar minuterna tills vi ska kliva ombord, dock går båten på fredag runt 18:00... Jag & Petra ska leva rövare.

Nu säger jag och min älskling godnatt :)



 


Kommentarer
Melinda

Godnatt <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-05-07 @ 23:15:17
Paulin

Hahaa, du ska höra mig och morsan när vi kollar på hockey...vi är precis likadan som Fredrik ;D haha, djuren hemma brukar bli lite förskräckta :D



Blogg: http://pauerlajn.blogg.se/
2009-05-07 @ 23:57:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback