halvvägs, eller något sånt..

Nu är min klocka 19:30, vilket betyder att vi är framme om 2 timmar, hurra! Jag kom nyss på att jag glömt och packa strumpor :O, hur kan jag göra det lixom? :D Haha, styggt.
Jag har iallafall fått sova en stund och medans jag vilade mina blå var mäster-fotografen Petra i farten och tog jävligt stygga bilder, morr. Hon ska få tillbaka ;-) Jag tror hon sov/vilade också, för jag hade iallafall ett huvud på min vänsta axel ;-) (Ser du mayvon vad snäll jag är mot din dotter) Gullhöna!

Jag trodde man skulle få nån typ av service på denna buss, ingen försäljning eller film..världelöst!
Och detta betalade jag 275:- för, skamligt!!


Sitter och lyssnar på; änglabåge - kennethand the knutters, nostalgi & härliga minnen.
Jag vill ha sommar nu, jag vill, jag vill, jag vill.
Ute är det 8a grader just nu, både datorn & bussen visar de, alldeles för kallt.


Snart Emocore, snart <3

Kommentarer
Magda

Wiee, hoppas ni får en kanon helg! När du kommer hem har du en granne mer att bli störd av;) Håller på att kör grejjer för fulla muggar just nu:D



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2009-05-14 @ 20:39:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback