dags för en update

Jobbat idag och det gick bra, även om jag hade kissungarna i tankarna hela dagen..
Som det verkar nu har jag fått bort 3 av 4a, men vi får se.. saker kan ändras =)
Känns skönt att kissungen vi räddade igår fortfarande lever, Findus är nog tacksam över det hon oxå..
Jag älskar redan de små liven, ska bli kul att se dem växa upp :)
Findus kom nyss och ville ha lite kärlek, hon satt sig i mitt knä och pussade lite på mig. Sen ställde hon sig mot mitt bröst och strök sig mot min kind, hon gör mig lycklig. hon är så tacksam, hon visar verkligen att hon tycker om mig och det gillar jag <3

I morgon är jag ledig, GUD VA SKÖNT. jag är så trött nu förtiden så jag orkar knappt ta mig upp ur sängen..suck.
och i morgon ska jag till Östersund oxå, med mina vänner..=)

Snart är det lördag och det vankas bröllop, vad spännande. det ska bli riktigt kul faktiskt.. :)


Nu ska jag...göra nått annat :P

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback