UTMANAD!

När du läser detta är du utmanad.

saker du inte kan leva utan:
- mina vänner
- min KÄRLEK .
- min familj

3 saker du kan leva utan:
- falska vänner
- brott (mördare osv)
- småkryp

3 saker du gillar mest i ditt hem:
- Min säng
- min dator
- mitt badkar :D

3 vänner du kan berätta de mesta för
- Magdalena
- Petra
- lillasyster Emma.

3 av dina favoritdjur
- katt
- hund
- delfin

3 saker du inte äter
- lever
- fiskbullar
- surströmming

3 saker du äter
- paltbröd & fläsk
- kebab
- stuvade makaroner & köttbullar

3 saker du är rädd för
- mörkret
- spöken
- spindlar

3 saker du skulle göra om du vann 1 miljon:
- köpa hus
- köpa en ny bil
- åka utomlands

3 saker du gillar med dig själv
- Mina ögon
-
-

3 saker du skulle ta med dig på en öde ö:
- en handduk
- en båt
- Fredrik

3 favoritgodisar:
- Zoo
- Punchpraliner
- Japp

3 saker du gör i ditt sovrum:
- Sover
- myser ;D
- städar

3 vänner du vill utmana:
- Sandra
- Denise
- Micca

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback