tuuusen tack!

Otippad morgon jag hade.
Uppe mellan Pålgård & Lien så möter jag en bil som kör fort som tusan & mitt i vägen så jag får ju hålla ut allt vad jag bara kan, vilket bidrar till att jag hamnar långt ut i snön med mina däck och tar mig inte upp så bilen snurrar och jag står med bakdeled ner i diket och nosen mot Pålgård (jag skulle ner mot Lien)...jaha, ja men tack tänkte jag.
ringde F. som kom och han sa att detta klarade han inte med sin bil, så ringde och väckte mogge men just när jag ringt kom Jon T. och åkte förbi och han hjälpte oss att dra upp bilen, det var lite tjorvigt men det gick. Under tiden hade även Anders N. stannat och även han hjälpte till.. TUSEN TACK FÖR DET!!!!! <3

Kommentarer
Elin

fy, lät inget vidare... synd att inte alla har vett nog att sakta ner och ta ut lite på sidan också... tur det löste sig =)



Blogg: http://aamcoff.blogg.se/
2009-03-02 @ 11:03:15
Helena Skogelid

Du lär i alla fall, om du inte redan gjort det, vaknat av den händelsen!!



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2009-03-02 @ 17:32:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback