sagan är inte över..

Jobbat idag, vilket gick bra.. Kom hem & mysade ner mig i den sköna soffan.. :)
Har inte så mycket att skriva idag egentlige, bara att jag är inne på min 2;a dag på soppdieten& jag är HUNGRIG..
I morgon är det Fredag & jag gör helg kl 14:00 och går på igen på måndag 07:00.. - härligt.
Synd bara att man inte kan köpa sig något gott tills på fredag & lördag kväll, tråkigt..
Men det kanske är värt det, vi får se!!!



Sitter & kikar på lyxfällan nu och jag fattar inte hur en del kan ställa till det för sig sådär, snusa fär 3000:- i månaden...
Jag fattar inte... I morgon ska jag kanske ha roligt, hoppas på det..


Nääe, men godnatt folket.


PUSSPUSS!

Kommentarer
Petra

Nu hatar jag din tvättmaskin, torktummlar, diskmaskin OCH din soffa...



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-03-12 @ 22:28:28
Melinda

Jaa, lyx va :D



Ha en toppenhelg <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-03-13 @ 16:00:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback