Nu till ett mer seriöst inlägg ;-)

Jobbat idag och ledig i morgon, härligt. Pratade med mamma en snabbis och snart ska de komma hiit <3
ååååh, vad jag ska må gott då. Ha en mamma som lagar mat i en vecka ungefär ;-)
Ska be mamma göra langos & fläskfilé med bananer... mumms!

Föresten,
igår var jag på väg att lägga mig i sängen och sova på livstid.
Petra skulle ju givetvis, så rolig som hon är skojja med mig.... men det var inte alls roligt!
Det var fanimej det värsta skämt jag fått uppleva under mina 20 år, 9 månader och 9 dagar.
Tänk hur jag skulle reagera om det vore sant? det klarar jag inte ens av att tänka på...
Tack gode gud, eller Petra för att hon skämtade... ;-)


Sitter och kollar på; Vårt bröllop i era händer. Faktiskt så pratade jag & F. häromdagen om att gifta sig.. eller jag sa faktiskt såhär; tänker du aldrig gifta dig med mig? Han tittade mest på mig med den där "nej" blicken ;-)
Men när jag sa; men vi kanske kan åka & gifta oss på en sandstrand på Cran Canaria eller i Thailand så tror jag han ändrade sig.. Men faktisk, så vill jag inte gifta mig. Inte än på.........30 år. (om ens då)
Så nu vet ni, att vi inte ska gifta oss... ;-)  hahah


Sitter här med Findus, jag klappar henne så mycket så snart borde hon vara en slags naken-katt.
Mammas gullehöna <3

Nääe ni, nu ska jag duscha!

Kommentarer
Petra

Kan du kolla med Jessica vilken sida det var?



2009-03-19 @ 09:39:51
M.

Ah de känns så jävla skönt att den är över. haha.

haha jaså:P Men de var väl typ för ett år sen va? Kanske va då hon hittade den som dom har nu :) För den var typ bara nåt år gammal, men hon ville byta ut den. Kanske bli en kombi den här gången tillochmed! Shajse:P



Ja men 12 kg klarar du :)



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-03-19 @ 09:45:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback