ibland undrar man..

Jobbat idag, vilket gick bra...trots min onda lill-tå.. haha!
Sitter hemma nu och hoppas jag får sällskap av P. eller M. senare ;-)
Jag vill bara prata av mig, massor. Fick göra det lite i fredags med P. och jäklar vad skönt det är, att bara få lätta på hjärtat.. Det som är så otroligt skönt, är att dessa två människor alltid förstår mig även när jag själv inte gör det..
Skönt med såna vänner....<3

Sitter & funderar lite på livet och jag vill ärligt inte att det ska fortsätta framåt.. Ingenting kommer bli lättare, det räcker såhär tycker jag..Snart är jag 50 och hela det liv jag kämpat för är kanske förbi ? Man hör ofta; det finns bara en som vet hur du ska leva ditt liv & det är du.. Sure, jag vet precis hur jag vill ha min framtid, men allt hänger ju inte bara på mig.
Så kanske mina vänner, sitter jag där vid 50 års-åldern och inte alls levt de liv jag ville, tråkigt =p
För man får ju bara en chans...tydligen! äh, man ska inte lyssna på mig alla gånger, för ibland låter det bättre i huvudet än när jag skriver det här.. haha! :P nååååååväääääääl, Carpe Diem!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback