hur länge ska man orka?

Är det fler än jag som ibland tappar tålamodet ? Den sista tiden har jag funderar så mycket så jag snart aldrig mer orkar fundera, det är jobbigt...hela situationen är jobbig. Ju mer jag tänker ju jobbigare blir det, så varför ska jag vara så dum & tjurig och gå tänka jämt då?? - om jag det visste. Vore ju toppen om jag slutade göra det och började tänka på lite annat istället.. Egentligen, varför sluta tänka på nått som får en att må bra? titta nu är jag där igen... Skärpning Mia!

Nåväl, tog mig en rejäl sovmorgon idag och ack så skönt det va, ibland önskar jag att jag hade tid för mer sådana..
Solen skiner ute idag och jag ska strax fara & handla, sitter och kikar på; våra bästa år just nu.
Det stod faktiskt inte så mycket på listan idag, tack gode gud.
Ikväll blir det jobb; 15:30 - 20:30, det var ett tag sen jag jobbade kvällen så det ska bli roligt.


Hmmmf, det är nog bäst jag slutar blogga nu ^^.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback