håller tummarna!

Om allt går som det ska och om de håller vad de lovar mig...så får jag finfrämmande i början av april, längtarlängtar.
För första gången ska min älskling, komma och bo hos mig <3 (givetvis tillsammans med resten av familjen) men gud så jag längtar, jag ska få rå om honom varenda dag i en vecka (om det nu stannar så länge)... Vi ska åka skoter & pulka, jag & mina fina småsyskon...<3 vi ska bara vara världens bästa syskon, en heeeel vecka.. Åh, så jag ska skämma bort dem. Eftersom att det finns en ledig plats i min säng, så hoppas jag att Sebastian tar den... =D.. Vi ska busa gärnet, syskonen & jag.. Hoppas Linus är här också, så får jag äntligen ha HELA familjen hos mig.. Det är bara DU som saknas, för att det ska bli perfekt. <3 men du kommer ju aldrig komma hit, för du är ju i himlen... storebror Micke.

Nu ska jag laga mat, får besök.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback