glad idag <3

trots alla smärtor i magen & i läppen så är jag glad, jag har fått yttligare "en rad" i 6 veckor så nu har jag jobb till den 3.e maj... Hurra, hurra! - tack för det. Skönt att veta vad man ska göra tills i maj iallafall, sen börjar ju sommarperioden så då har man ju jobb då också....härligt!

Fick jobba lite längre idag, till halv 5 istället för halv 1, kanon eftersom att jag gick miste om en dag i tisdags då jag var sjuk. Idag tror jag att jag ska storstäda hemma, men vi får se hur jag känner när jag kommer hem.
I helgen jobbar jag, ända tills på måndag. Nääe, plikten kallar.


hejpahejpa.

Kommentarer
Petra

Jag klagar inte direkt då vi är de heller. Det är ju faktiskt ganska skönt. Såg att du hade skickat sms, jag ska snaaaaart svara.



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-03-05 @ 15:41:04
Magda

Då kan vi ta varandra i hand! Underbart att jobba helger..



2009-03-05 @ 18:36:42
Melinda

Kul att du fått mer jobb :)



Har kikat in på den sidan, men får väl ge den en chans till :) <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-03-05 @ 22:13:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback