dags igen.

Hallå bloggvärlden.
Äntligen har jag gjort "helg", efter att ha jobbat 6 av 7 dagar är jag nu äntligen ledig tills på torsdag.
Idag fick jag hem ett paket ifrån ginza, innehållande Eva & Adam boxen alla 16 avsnitt och filmen; fyra födelsedagar & ett fiasko. haha, mogen jag är. Men jag tycker faktiskt att det är skitbra. The Notebook "Dagboken" fick jag också, ungefär jordens bästa film. Hade den för typ 4 år sen, men nu är den.....gone! Aja, whatever..
Håller på och städar nu, det behövs. Men just nu, eller ja.. alldeles strax så ska jag fara ner till Pappa & Lotta för Lotta ska klippa mig.. Häärligt! Jag får gå till frissan nästa månad, då kanske plånboken tillåter de. Det är mycket nu.
Snart kommer mina kära Stockholmare, höhö^^. Jag ska ta med mig syskonen + Petra till Övik's paradisbad medans de är här..underbart.


Nääe, nu ska jag ta in mattorna och stänga "altandörren".. Pusspuss!


Kommentarer
M.

Tack :P



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-03-24 @ 13:24:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback