begränsat.

Ibland blir jag galen, vissa personer begränsar mitt liv. Ibland känner jag typ såhär *nej, jag vill inte gå in på ica för tex kalle står i kassan och så väntar jag tills denna kalle gått ut därifrån* Ska det vara så? Jag vill så mycket, men jag avstår eftersom att jag inte gillar en del av personerna som kommer finnas runt omkring.. Jag känner mig obekväm i deras närvaro och vill egentligen inte se dem alls. Men ibland måste man ju tyvärr, men jag försöker att inte finnas nära dessa människor som gör mig på så dåligt humör, varför utsätta sig för sånt om man kan avstå? ;-)
Men så är väl alla antar jag...ingen vill väl umgås med någon som man inte tycker om? men tyvärr....ibland måste man!

Ska hoppa in i duschen nu, så vi hörs ^^.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback