Amantes sunt amentes..

Söndag idag och helgen har varit tuff.. fest, soppa & ont i både lilltå, mage & huvud..
Men nu är jag snart som vanligt igen, bara lill-tån som gör ont, jag ger mig fan på att den är av... suck!

Livet blir så mycket lättare när det är sommar, det borde vara det året om..
Alla blir så mycket gladare då och livet är underbart =D..
GE MIG SOMMAR..

Ligger i soffan, tillsammans med min Findus, gojänta.
Jo, de flesta undrar varför hon heter just Findus..
Jo, för det första är hon nästan precis som Pettssons Findus, ett riktigt yrväder som nästan klarar vad som helst.
Sen spelas ju Findus av en tjej i teatern, så varför kan inte min tjej då vara en Findus? Sen tycker jag att de ser nästan lika dana ut, bara det att MIN dam inte har gröna byxor.. Men hon skulle säkert trivas i det om hon fick ett par..


  





Jag älskar dig
- tillochmed en blind ser det.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback