- my way.

om ni minns så skrev jag ju tidigare att jag skulle till doktorn idag ?
Trots min onda mage så pallrade jag mig iväg dit, vi pratade lite och hon sa att hon skulle skicka hem ett recept till mig på någon "sopp-diet" sen skulle jag komma tillbaka vecka 16 igen. Ja, lika bra att pröva den då och om den inte funkar så skulle jag få mera hjälp.. Blev även tappad på 4 rör blod, stackars mig & min arm :( - ni vet väl att jag är spruträdd?
Usch, läskigt det där.


Har även nyss startat både en disk & tvättmaskin, härligt att ha det ibland : )
Idag har jag mest bara varit, tänkte ta en sväng om med dammsugaren sen eller om jag ska göra det i morgon ?
Önskar att jag hade en såndär rispåse man värmer i micron, skulle vara skönt att ha en sådan nu..

Jag har inte så mycket mer att skriva just nu, eller jo...... 

Grattis Melinda



Kommentarer
Melinda

Tack älsklingstjejen <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-03-03 @ 23:38:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback