mycket att stå i idag, men knappt nått gjort.

tårtorna är gjorda, eller ja.. allt utom dekorationen. kursen blev klar idag, dock har jag inte riktigt hunnit med att städa.
Blev bjuden på mat idag av mina kära vänner, men eftersom jag hade så mycket att stå i idag så tackade jag nej..
men vet ni vad, de pallrade sig hit och lagade maten här istället... ni är bara för gulliga.

M. va här en sväng nyss och vad jag ÄLSKAR att få surra med den bruden, jag kan verkligen säga vad som helst till henne och hon förstår mig i alla lägen.. vi har gjort så mycket kul och framförallt mkt galet, jag saknar de! ;)

Nåväl, om några timmar blir man 21, vad är fördelen med det? JO, jag får åka Cinderella utan förälder nu.. WIIHOO! =D
Det kommer förhoppningsvis bli många timmar ombord på den båten, iallafall i höst.. jag vill, jag vill, jag VILL!

Jag vill så mycket, men inget blir knappt gjort.. SKÄRPNING PÅ MIG!
Jag vill så mycket, men det verkar inte finnas nån där ute att göra allt med längre... =/


Kommentarer
Magda

<3, det värmer att höra!



Ska vi inte dra med Towan ut på något spektake någon dag? Vi akn göra det mitt i veckan.. grilla och elda som sist?;



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2009-06-09 @ 13:50:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback