min chans att vara ego.

Människor kommer in i ens liv av olika anledningar, jag undrar vad alla i mitt liv har för anledningar.. =)
även om de bara stannar ett litet tag, så har de kanske gjort sitt. det kanske är meningen att det ska vara så, även om det bara är för ett kort ögonblick eller resten av livet.. nåväl, detta kan man prata om i timmar.


Alltså, nu har jag ett mål som jag vill nå & når jag inte dit denna gång.. LOVAR jag er, att jag tar mig fri och börjar om ifrån början igen... helt å hållet! Det låter tragiskt, men det är de inte. jag ska sätta hårt mot hårt denna gång och jag kan inte mer än vinna på det i slutändan.


Det kanske är dags att sluta tänka på alla andra & sätta mig själv i första hand.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback