Allt handlar om att våga!

jag försöker verkligen komma framåt i livet, men jag blir så jävla leds att alltid behöva bli dragen tillbaka.
det är alltid nått som är fel både här & där HELA FÖRBANNADE TIDEN. kraven är inte ens stora, det är inte direkt så jag drömmer om att bli skådespelare i hollywood eller kräver att hela min familj ska flytta till tyskland för att jag ska bli lycklig.. Nääe, det är så jävla simpelt egentligen. bara man har viljan... det är svårt att kämpa om en "framtid" med olika människor som aldrig engagerar sig? jag blir så trött och jag fattar inte hur många gånger till jag ska behöva tänka innan jag verkligen tar mig i kragen & fattar ett beslut. eftersom att jag har varit så envis och verkligen velat det här, så har jag inte gett upp i första taget. Jag har hellre gått runt och mått dåligt och hoppats på att en dag nå ända dit jag vill.
jag vill öppna mina ögon och se att det finns fler dörrar än den som jag alltid går på och givetvis alltid är stängd & låst.
Jag vill öppna en ny dörr och hitta nya möjligheter, kanske om jag har tur... nya framtids planer!


Kommentarer
A

Live your dream, don´t dream your life.



2009-06-07 @ 20:03:26
Sandra

Håller med förre talaren =) Det är ditt liv. Våga ta chanser. Vad är det värsta som kan hända? och vad är de värsta som kan hända om du inte gör de`? =) Hoppas du bli glad och lycklig iaf :)



Blogg: http://sandrabergvall.blogg.se/
2009-06-08 @ 09:10:40
My

Du gör säkerligen så gott du kan och du kommer klara av det :)



Blogg: http://myafsolhem.blogg.se/
2009-06-08 @ 09:44:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback