VARFÖR händer allt just mig?

Till råga på allt är våran katt Wille "instängd" under huset vi bor i.. Han har kommit dit, men tyvärr tar han sig inte ut.. Vi ser honom i en ventil men han är tyvärr alldeles förstor för att ta sig ut. Han har varit där iallafall sen igår... Men som vanligt va det ingen som kunde hjälpa oss nu ikväll, utan vi skulle ta det i morgon..MEN MIN KATT KANSKE ÄR HUNGRIG & TÖRSTIG, är det ingen jävel som fattar det? Hjälper de oss inte kommer jag peronligen borra upp i betongen och göra ventil hålen större.....de ska de iallafall ha jävligt klart för sig, och vilket jävla tips.. ställ lite mat utanför, HALLÅ?
tror de att han sitter där inne för skojs skull? han försöker ta sig ut genom den lilla ventilen för kung & fosterland när man öppnar den..tror de han kommer lättare ut för att jag ställer dit mat? tror ni det?



Det gör ont i mitt hjärta & veta att han ropar efter oss därinne..


Kommentarer
Magda

Attans, hoppas någon tar sig i kragen och ringer då! Gillade han inte huset? Hur tyckte du det var då?



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2009-07-21 @ 08:24:02
Melinda

Men usch då :(



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-07-21 @ 12:15:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback