vad gör man?

det har hänt mycket i mitt liv den senaste tiden, eller egentligen mest i andras liv men som jag blivit berörd och mått skit över och det är jobbigt.. usch! man önskar ju givetvis att ens nära & kära ska få ha det så bra som möjligt men när det går åt pipsvängen för en del så kraschar man lixom med. Jag önskar att de som haft de svårt i min krets nu ska få massa lycka och äntligen få känna att de lever och kan ta vara på livet, precis som de är värda....♥




Iallafall, jag jobbar idag. 7-13:30 & 15:30 - 20:00...ledig i morgon och då ska jag eventuellt fara till stan och hämta min mobil & mina nya nycklar =) spännande.
va ju i Åsele i måndags och kom hem med: ett halsband, nytt piercingsmycke till näsan & blommor :)
jag börjar även bli förkyld, somnade runt 18 igårkväll och sov till 20, fick massage av F. då och somnade om..
Sen har jag sovit HELA natten...GUD så skönt!

Sebastian Molin
- syskonkärlek på HÖG nivå.

Kommentarer
Melinda

Kärlek till dig <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-07-22 @ 11:46:05
Magda

Måste ses något snart! Hoppas det ordnar upp sig för dom runt om kring dig och att det känns bätte för dig med snart:)



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2009-07-23 @ 09:45:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback