tungt beslut.

Idag har jag skickat in papperna för uppsägning av min lägenhet =( känns förjävla skit.
Jag som verkligen älskar denna lägenhet, det känns skit nu.
Men vem vet? kanske dyker mitt drömhus upp & vi flyttar dit....eller så hamnar vi i en 2:a som planerat.. (A)
Men iallafall, så ledsen är jag faktiskt inte. Jag tänker ju ändå inte bo kvar här i resten av livet, så..
Jag måste lixom se de positiva i det hela, annars orkar man inte alla gånger.


En hälsning till Jenny N (om du någongång hittar hit).
Jag är såå glad att jag fått träffa dig, att vi fått upp kontakten igen.
Nu hoppas jag på att den ska vara stadig och att vi kommer ses väldigt ofta.
Kramar i mängder!

Kommentarer
Jenny

Det hoppas jag med vännen! Så himla kul!



2009-07-02 @ 18:34:03
Melinda

men varför har du sagt upp lägenheten ? :O



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-07-02 @ 23:32:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback