sen middag!

Ikväll ska vi äta lax, grillad lax... Ska bli sååå gott! I dag har jag jobbat, och jobbar i morgon & på fredag med..Tur som jag har är de bara kortdagar, jag behöver de. På lördag är det Östersund och STORSJÖYRAN som väntar, hallelulja va kul.
Vi ska se Lady Gaga, Dead by april & Presidentenstal..- me love It.
Hur som helst, så pratas de en del här hemma om en grejj just nu.. som jag tror kan bli hur bra som helst.
- men man ska inte ropa hej fören man är över bäcken. Ibland tappar jag orken till att ens se nått positivt i mitt liv..
Om ni bara visste hur ofta jag gråter inombords, jag skulle vilja få 3 önskningar som kunde uppfyllas genom bara en klapp eller nå sånt... ack så lätt livet hade blivit då!

Ikväll ska jag ut & jogga lite tror jag..om jag orkar! annars går jag..






"I catch a falling star"

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback