rymt.

Har stängt in mig i sovrummet med både tv & dator, för att slippa se dessa kattungar förstöra hela min lägenhet..=P jag blir galen på dem, varför ska det vara så svårt för dem att fatta? I veckan försvinner två av dem iallafall, sköönt.
Jag har faktiskt försökt hålla mig lite ifrån dem, så jag inte ska bli allt för besatt av dem för då börjar jag bara grina då de ska flytta....blodig som man är =D. om de bara inte kissade inne så skulle allt vara frid & fröjd, men icke! Iofs har det vara vara 3 kisspölar sen igår kväll, men för mig är det 3 för mycket... Kattungar brukar ju lära sig fort, men antar att de fått Findus damp symtomer...eller mina (men jag kissar dock INTE inne, men riva grejjer är jag expert på)....

Iallafullafall, jobbat idag och det har gått bra...dock har jag varit trött som fan (denna förkylning vill inte ge med sig och blir bara värre & värre) ja...skulle inte fårvåna mig om jag åkte på den där jävla svininfluensan mitt i allt skit å!


ÄH! hejdå!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback