nyss hemkommen..

Klev nästan precis innanför dörren och vad möts jag av? inget kattunge kiss...INTE NÅGONSTANS! =D.. hurra!
Nu är de bara 2 kissungar kvar, skönt. gud vad jag ska städa på tisdag kväll då även den näst sista försvinner..
Sen är de bara en kvar, som får stanna ett par veckor till :)

Jag skulle egentligen ha jobbat i morgon, men nu har jag slitit ont hela helgen med lite feber, hosta & svettningar imellan åt..  har dessutom bara sovit 4-5 timmar per natt sen i torsdags också, jag är helt slut.


Iallafall, så ska jag slänga mig i badet en stund.. jag måste få kpppla av!

Kommentarer
Sandra

Hur har det gått med att hitta nya hem till kanin ungarna?



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2009-07-27 @ 21:26:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback