någon som är sak-letare?

Vi har letat mina nycklar ungefär hela dagen, ca 4 timmar har gått åt idag för att leta dessa nycklar..
JAG HAR JU BARA EN NYCKEL TILL BILEN, jag är alltså just nu bil-lös.. men får väl ringa & beställa en extra i morgon. Jag blir så jäkla trött, en hel dag är förstörd. =/...finns det ingen här ute som är sak-letare som kanske kan hitta min nyckel? jag vore evigt tacksam.. jag har kollat rubb&stubb i hela lägenheten. Vi vet att jag låste bilen i fredags, men jag behövde aldrig låsa upp dörren eftersom Fredrik var hemma, sen dess är nyckeln borta. Jag blir arg & irriterad!

Nu har de åkt hem och jag känner redan saknad, jag kommer aldrig vänja mig vid detta....
Jag badade första gången på hela sommarn i fredags, i poolen med sebastian,emma & mamma! =p
Det var faktiskt skönt, även om jag hellre badar i älven eller öratjärn (dock för kallt där just nu tycker jag)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback