hurra vilken morgon!

Idag skulle jag jobba, men det blev inte så. Jag hann bara äta en macka så va det bara att sprina på toa..huvva!
Jag gillar inte att kräkas, det är det värsta jag vet. Jag vet inte vad det beror på, säkerligen att jag ens tänkte tanken på att äta frukost (jag brukar aldrig äta dirket när jag vaknar) ... Men jag tog de säkra före de osäkra & stannade hemma idag!
Och när jag skulle gå & dricka vatten så blev allt svart och jag höll på att ramla och jag fick en huvudvärk som jag aldrig i hela livet har haft förut... tog 2 ibumetin och nu är allt som vanligt igen.. Vad hände?





Kommentarer
Marie

Det är nog den där magsjukan som går.. Den är inte lika som "den brukar". Den går iofs över på 24 timmar men ändå.. Krya på dig.



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2009-07-13 @ 14:52:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback