trött..

Fy tusan så trött jag är ikväll, usch. I morgon ska jag jobba, lika så på söndag.....men inte gör det mig nått ;-)
Hoppas kontraktet kommer på måndag, åh vad jag längtar. Spännande, jag får ett badkar, diskmaskin, och en hel skrubb full med garderober....ÄNTLIGEN! Jag har överflödigt med kläder känns det som, men ändå så blir det lika dant varje gång man ska klä sig.. "Jag har ingenting att ta på mig, måste köpa nya kläder..ååh" nån om känner precis som mig? Ja, förutom du då Petra..;-)

Annars står mitt liv ganska still.. Findus hänger med iallafall och större & större blir hon, lilltjejjen min.
Och Torkel ser jag inte skymten av särskilt ofta, in och äter ungefär varannan dag sen mesta dels ute..
Han får väl passa på medans det är någorlunda varmt.. =)

Också va det ju det här med en ny soffa också..

Nääe, jag orkar inte tänka mera!!!!

hejdå!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback