tiden går fort.

nu finns det en del att skriva om igen, kul..eller hur? ;-)

Till att börja med så var det INTE min dag igår, allt gick åt pipan hela dagen kändes det som.
Höll på att flytta massa saker så jag var alldeles slut och utmattad då jag började jobba,
va seg och allmänt borta i huvudet under kvällen.
När jag skulle fara hem, så fasnar jag konstigt nog med mitt vänstra ringfinger i luckan på motorvärmar stolparna på jobbet medans jag ska öppna så det knakar till och jag sväller upp...SKÖNT!
Det roliga i historien är att det egentligen inte finns nått att fasna i, men jag lyckades och det är ungefär bara en hake på denna lucka...aja! Men iallafall, sen så tappar jag min bil nyckel i snön, bakom stolpen och där är det typ...
HUR MYCKE SNÖ SOM HELST? men jag fick upp den iallafall.. På vägen hem håller jag typ på att krocka med ett djur som tack gode gud vände inne i skogen lika fort som de kom fram..

Igår flyttade vi soffan, bordet + stolarna, sängen, mina 2 byråer (stavning?!) och lite annat smått & gott.
Runt halv 5 idag ska jag hämta Linus vid bussen, ska låna honom till flytthjälp och har även lovat honom en pizza :)
Så vi ska fixa det sista ikväll, hoppas jag! Eftersom att någon åkte bort istället för att hjälpa mig att flytta...
Men det är bra, det kommer h*n få äta upp sen...den saken är klar!

Jaja, det hjälper inte att vara arg & irriterad så nu ska jag vara glad =D
Ska koppla in tv,n och bädda sängen..FÖR NU STÅR DEN ÄNTLIGEN INTE EMOT NÅGON VÄGG! =D (bara huvudgaveln)... Ska slänga in en maskin tvätt också, sen ska jag börja hänga in alla kläder i mina garderober.
Och ikväll ska jag ta mig ett varmt bad, med tända ljus och musik.. - vad jag längtat efter ett badkar..

Sitter i köket & bloggar, med ett vaniljljus tänt på bordet.. Vill att de ska lukta gott här och inte bara instängt.
Det är kallt också, så ska vrida på elementen.

Idag har jag även gjort en del andra saker, hämtat ut två paket och fått ett hem i brevlådan.
Så ska betala 2 räkningar nu.. Sen har jag fått träffat min Farfar

Appropå ingenting, jag ska iallafall ner till Stockholm i April, det är spikat & klart..Dock ej bokat ännu!
För lillasyster ska konfirmera (stavning) sig, tänk att min lillasyster snart slutar 8:an??
Ja, inte bara hon utan även min lillebror. ååh! va tiden går fort.


Här är vi (läs Fredrik, Jag, Emma & Simon) på väg till Gröna Lund..
Dagen före fyllde de 12 år, så vi firade med en heldag på Gröna Lund.
Tror vi inte var hemma fören 11 på kvällen.
Nu, fyller de 15 den 1:a Augusti...mina små troll!



Nääe, nu ska jag göra lite nytta!
Puss ifrån mig.


Kommentarer
M.

Javisst ^^,



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-01-31 @ 10:13:23
Tina

Åh har ni flyttat nu? Kommer upp och hälsar på nån dag när du är ledig! =)



2009-02-01 @ 00:48:36
Melinda

Skönt att ha flyttat nu då ? :)



Ååh, så i April ska vi alltså ses hoppas jag ? ;D <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-02-01 @ 22:39:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback