stressad, ja lite?

Denna vecka ser det lite ut ungefär såhär;

Måndag:
Trodde lägenhetskontraktet skulle komma idag, men icke. Så idag har jag mest bara varit, har packat lite saker.
Blivit bjuden på middag hos pappa och Lotta.

Tisdag:
Kolla om kontraktet kommit, sånafall hämta ut nycklarna och sen börjar jag jobba 12:30 till 20:30, kanske bära lite kartonger efter jobbet om jag kan vill säga..
Innan de ska jag på apoteket och ica.

Onsdag:
Jobbar 7-12:30, om jag kan så ska flytta massa grejjer OM kontraktet kommit..
annars så svimmar jag av panik.

Torsdag:
Fortsätta flytta saker, jobbar 15:30 - 20:30..

Fredag:
Jobbar 7-16:30, hem och fortsätat fixa med lägenheterna, på söndag ska min gamla lägenhet vara tom & städad..

Lördag:
En ledig dag, som jag har tänkt spendera i Sundsvall men allt beror ju på hur långt jag kommit med flytten.
Annars kommer denna dag bli en; städ-dag & handlar dag.
Måste handla till Fredriks födelsedag.. Allt jag behöver till tårtan, mat, fikabröd osv.
(Jag ger mig inte på någon bakning iallafall, den saken är då klar)
Fredrik har även sitt första SM-KVAL i Åkersjön & det gör ont i mig att jag inte kan följa med min älskling
och hejja på honom!!

Söndag:
Jobbar 7-16:30, ska hem och städa och det ska bakas tårta och fixas..

Sen ska jag försöka klämma in besöket till Östersund också, för jag vill hälsa på farfar som ligger på sjukhuset.. :(
min älskade lilla farfar ♥

Det känns som om jag har det jag gör denna vecka...eller?
Fredrik jobbar eftermiddag denna vecka, så han är ju bara hemma en stund på förmiddagarna, så vi får se hur mycket vi hinner.. Jag & min superälskling ;-)


Kommentarer
Sandra

Nämen,inga falska potatis bakelser?! ;) hahaha! Gulle dej! =)



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2009-01-27 @ 11:05:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback