omtummlande.

Fredag idag och jag har fått post, vilket inte känns sådär jättebra.. Eller det känns både bra & dåligt faktisk..
- nog om de.

Ikväll blir det nog S. & H. med en singstar turnering (stavning??) det var över ett år sen jag sjöng sist..
Men det ska bli trevligt tycker jag... : ) Dock har jag ingen sångröst, men förhoppningsvis så kanske den duger endå ;-)

Ska ta och städa lite tror jag, viket jag inte gjort på någa dagar nu... - paniiik!
Men jag ska försöka nu.. Ska iallafall tvätta sängkläderna nu på stört ;-)
Ska bli skönt ikväll & få sova i nytvättade sängkläder ikväll...

Angående bantningen, så går det faktiskt bra! okey, jag har inte gått ner ännu men jag har hållit mig ifrån
godis, dricka, sötsaker, äta efter klockan 7 på kvällen.  Gör minst 30 sliders varje dag (utom igår).
Jag känner mig mycket piggare och gladare, jag hoppas jag går ner några kilo innan denna månaden är slut.

*hoppas,hoppas,hoppas*


Kommentarer
mayvon

kör hårt Mia



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-01-09 @ 14:41:35
Marie

Hoppas det går bra =D Du är jätteduktig som kan hålla dig ifrån alla godsaker. Det kan då inte jag.. =P



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2009-01-09 @ 16:24:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback