jag beundrar denna människa!



Om jag fick välja en person (levande) i hela världen så skulle jag välja att träffa Celine Dion.
Jag får gåshud & blir tårögd så fort jag hör hennes röst, förstår ni hur fantastisk denna människa är?
Så vacker & så bedårande, varje gång man ser henne på tv så vill man bara krama henne.
Hon verkar så snäll och verkar bry sig om alla.
Kollar på Operah nu, och då tog Celine med sig Charice på en konsert & lät henne sjunga en låt tillsammans med henne, förstå vilken dröm! 
Jag tycker att Celine har den bästa röst som någonsin funnits och ingen, INGEN kommer komma upp på hennes nivå.

Vad tycker ni om Celine?

Kommentarer
Anonym

Celine, är som du säger, underbar. Och hennes röst sedan! :)



2009-01-15 @ 14:32:42
frida =)

Mee like her a looot! :)



2009-01-15 @ 15:47:51
Helena

Celine är underbar. Satt senast igår och lyssnade på många av hennes låtar på youtube...



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2009-01-15 @ 16:55:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback