idag postade jag papperna..

Så vi får se hur detta slutar...

Sitter på jobbet nu, slutar om cirkus 2 timmar och då ska jag sola lite :)
Sen hem och sova för in morgon ringer klockan runt halv 7, för halv 8a kallar jobbet..
Till veckan är det en ledig vecka, än så länge.
Ska bara rå om mig själv  & förhoppningsvis få packa lite, men vi får se.
Kan ju gå käpprätt åt helvete också, vilket det förmodligen kommer göra..
Men då tänker jag packa ändå och bo ute
.. haha! JAG SKA BARA HA DEN FINA LÄGENHETEN...
wellwell, vad är väl en bal på slottet ?!?!


Ska snart ta & röra mig bortöver, fika rasten är snart slut ;-)


Puss på min Fredrik <3

Kommentarer
Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=150247 Bli medlem gratis och få presentkort på olika butiker!



2009-01-17 @ 19:30:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback