det är ju såhär..

Att idag har jag jobbat och solat lite solarium, åkte hem & Lotta bjöd på mat.. - gott & tusen tack för de.

Hemma nu och uppdaterar lite, men det är lite svårt för Findus ligger tvärsöver mig med tassarna på min axel och rumpan över tangenterna.. och typ; VÄGRAR flytta på sig. Så okey, jag ger mig. Hon får ligga kvar.


igår hände en rätt otippad sak, i Pålgårds korsningen dör min lilla skitbil (gamla viking som D. säger)
Men ja, där står jag... utan ström i mobilen, det är -22 grader ute och jag har inte direkt varma kläder, en tunika, leggings och en jacka. Aja, va fan ska jag göra tänkte jag.. Men kom bara på ett sätt, jag måste knacka dörr för att kunna låna telefonen så jag kan ringa efter hjälp - eftersom att någon inte stannade!
Fick efter ca 15 min tag i ett par som öppnade dörren för mig och lånade ut sin telefon - TUUUSEN TACK!
Det var kallt & jag frös som en galning, men jag fick tag i Pappa som kom & hjälpte mig.. Så nu står bilen på min parkering och jag vet inte om jag törs starta den igen : ) *haha*
- det var faktiskt väldigt pinsamt och ja, jag ska skaffa en laddare till mobilen som jag kan ha i bilen!

Kommentarer
Sandra

Näe va trist!Min gamla fula passat kokade en gång på hammarn,jag hade ju förståss inga pengar på mobilen så jag fick knata in på Bil o gummi o låna telefonen..Inge kul me gamla bilar,jag vet! ;)



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2009-01-09 @ 16:12:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback