what a day, what a day.

Alarmet ringde kvart i 6 och Fredrik ringde ungefär samma tid för att kolla om jag var vaken.
Han sa att det var ca - 30 grader ute och då ville jag bara lägga mig ner & sova hela dagen, hade ingen större lust att kila ut och sätta mig i en kall bil, men det gjorde jag & till jobbet kom vi (vi = jag&J) eftersom att jag brukar hämta upp henne när vi börjar samtidigt :)

Dagen flöt på bra och jag slutade klockan 12:30 idag, for hemöver & svängde sedan mot framor & farfar, där jag fick i uppdrag att handla & bära in ved.. Sagt & gjort, så nu är det klart. For även själv & handlade lite, köpte mycket gott idag.
Frysta bär & glass bla.. gott! Jag tror jag snart ska ta och....................... kan ni gissa vad? ;-)

F. kallade mig blötdjur igår & D. påpekade att jag snart har simmfötter.... men vad gör det?
Ingenting...för det är förjävla skönt att bada =D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback