UTMANAD!

Få fort du läser detta är DU utmanad!


DIG:

1. Hur lång är du ? 156 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?  Frisör, undersköterska eller sjuksköterska

3. Vad pluggar du ?  Inget just nu

4. Har du långt hår ?  Nääe, det tycker jag inte.
5. Vilken hårfärg har du ?  ljust brunt just nu.

6. Sminkar du dig ? Inte så mycket just nu, bara om jag ska bort.
7. Har du haft sex senaste månaden? Japp
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?  svarta!
9. Har du kysst någon idag ?  Nääe, inte mer än pussat findus :)

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej!

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?  Lika bra kanske
3. Hur många syskon har du ? 4a. Emma, Simon, Linus & Sebastian (alla mindre)

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  Hej då

5. Hur många ställen har du bott på ? Stockholm, Östersund & Hammarstrand

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det säger jag inte här :P

7. Vilken familjemedlem är snällast ? Min lillebror Sebastian <3

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Var väl för nån helg sen så Linus hjälpe mig flytta, och sen åt vi pizza =D


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? Tina var här häromdagen
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? mest troligen Petra.

3. Har du kysst nån kompis ? Ja

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Ja

5. Vem har du varit kompis med längst ? Emma från Sthlm ;-) <3

6. Vem känner dig bäst?  Petra kanske.... eller hon gjorde det iallafall!

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?  nej, de får väl ha vad de vill..
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej!


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Ja

2. Klä dig annorlunda? Ja

3. Vara dig själv ? Ibland, ibland inte!

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja, men jag gör det helst inte

5. Fisa inför din pojk/flickvän ?  Jag fiser inte, hihi! ;)

6. Pierca dig ? Japp.. Har gjort några st genom åren, dock bara tunga & näsa kvar nu!

7. Ha sex på offentlig plats ?  Det beror på! :P

8. Vara omogen ? Absolut

9. Äta småkryp ? Aldrig, usch!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? Idag, fick 3 st av Satu :)

2. När var du på semester senast ? I April 06, Egypten med F..

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Vit & rosa, tror jag,
4. Är ditt hår tråkigt ? Jaaaa, skit-trist! =(

5. Vem såg dig naken senast ? Hmm, visar mig helst inte naken :P

6. Hur ofta duschar du? Varannan dag, ibland varje!

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? När jag känner för de.. daah! ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback