Utmanad av S.

En matig utmaning!

En "matig" utmaning

Jag har blivit utmanad av Sandra

Utmaningen går ut på att skriva ner fem ogoda maträtter, och sedan skicka dem vidare till fem andra bloggare för att se om de vill/vågar äta detta. Vidare ska man tala om ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista.

Sandras nej tack;

1. Utländskt kött.. BLÄÄÄ!!! - Håller med, inget jag skulle lita på faktiskt.
2. Grisfötter,Aldig smakat o kommer aldrig att göra det heller! - Det är faktiskt gott..Dock äts det bara på jul.
3.
Tunga e ingen höjdare. - aldrig smakat och vill inte heller.. :)
4. Fiskbullar tycker jag har läskig konsistens.. - håller med, det är kattmat.
5. Paltbröd luktar ganska illa.. - men smakar jättegott ;)


Min "nej aldrig i livet" lista! :)

1. LEVER
2. Surströmming
3. Bläckfisk
4. Spättekaka (om det räknas)
5. Janssons frästelse (gillar inte fisken i det)


UTMANAR; Micca, Jessica, Melinda, Petra och Kattis.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback