Saker ni kanske inte visste om mig =)

Skriv 8 saker om dig själv och utmana sen 3 personer vars bloggar du läser dagligen.

- Jag har aldrig träffat min morfar, eftersom att han dog i en bilolycka
- Jag har redan bestämt namn på mina barn, om jag nu får några.
- Jag hade en tvillingbror som hette Mikael, men som dog i spädbarnsdöd endast 2 månader och 5 dagar gammal.
- Jag har skitdåligt självförtroende.
- Jag döptes till; Maria Therése Lilian, Maria Therése efter Robert Brobergs låt; Maria Therése och Lilian efter mormor.
- Jag är född på Nacka BB och döpt i Västerhaninge kyrka.
-
Jag är mörkrädd.
- Jag tror på spöken (dock ej såna som ser ut som spöket laban direkt, men ja...andar)

jag utmanar; Sandra, Denise & Micca.


Kommentarer
Jannice

Ja andar finns!



Blogg: http://jannicejarpe.blogspot.com
2009-02-24 @ 15:16:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback