oh my god.

Snö, snö snö. Jag har aldrig sett så mycket snö någon gång.. .djup suck!
Att köra bil till jobbet igår va ett rent helvetet om jag ska vara ärlig, man såg inte ett skit om man hade en bil framför sig eller om man mötte någon, en sån jävla snörök. usch & fy rent ut sagt!

Sen höll jag på & krocka också, när jag stannade & skulle svänga in på nipängen så kommer det en bil ut från nipängen så jag stannar & låter den åka innan jag svänger in eftersom att det är så trångt och mötas, men när jag svänger in så kommer det en bil på gång banan, som är på väg rätt in i min högra sida på bilen. Men som tur så fick han/hon stopp..
Usch, fick panik som vanlig ja :P..


Aja, jag är så jävla less time care pool, jag har hittils fått 18 sms om att jag är bokad och ska jobba. Men eftersom att jag får på schema så vet jag redan de? varför ska de hålla på såhär & krångla... Jag vet mina dagar och de finns på ett papper, jag behöver inte 18 sms som påminner mig om när jag ska jobba.. SUCK!
Och det blir bara fler sms... gaach!


Annars då?
Joo, det funkar. Men jag har tråkigt...

Kommentarer
Linda

Men herregud!! Skickas det ut sms till och med till er som är schemalagda? Det är ju inte logiskt överhuvudtaget!



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2009-02-09 @ 13:47:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback