Ikea kanske..

Sitter & funderar på om jag ska blåsa ner på ikea och köpa grejjer, det skulle iofs vara ganska bra om jag fck de gjort.
För i helgen står det mycket på min att göra lista, så är det med de.

Igår hade jag besök, av min söta Maggie och det är alltid lika roligt att vara med henne ;-) Det blir alltid massa tok & skratt och hon är alltid på bra humör och det går alltid att prata med henne om allt för hon förstår som lixom allt, även om det handlar om dåliga saker så ser hon alltid det positiva i allt...vilket jag älskar med henne!

Sitter och kollar lite på ikea's hemsida och jag hittar rätt mycket som jag vill ha..
Men vi får se, vad jag kommer hem med.. OM jag nu åker ;-)


Sitter & poppar musik för fulla rullar här i min "flick" lägenhet, just nu är det lady gaga som dånar ut ur mina högtalare ;-)
funderar på om jag ska lägga mig i ett bad och mysa, tror det lutar åt det hållet för nu va det länge sen jag badade =D..

Jag är liite gladare nu!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback