huslig & mysig ;-)

Idag har jag som sagt tvättat en massa, hade t.o.m maten klar då F. kom hem.
Så nu är jag & ryggen helt slut, men absolut laddade för ett varmt bad ;-)
Skönt med lite "egen tid", för nu är jag ensam igen.
Medans vattnet tappas upp ska jag tända ljus, hämta pallen (som datorn ska stå på för jag ska lyssna på lugna favoriters webbradio) och leta fram mitt badskum jag köpte idag ;-)
Kanske ska kolla lite i ginza om jag ska fylla på vårat dvd&cd förråd..
Åh, jag måste erkänna en sak; jag älskar min nya mysiga lägenhet.
Längtar tills det är klart, på riktigt. Då ska även gästrummet vara klart, där ska min gamla bäddsoffa stå.
Det ska vara klart & fint då jag får finbesök i april ;-)




Precis som vanligt, blir det ikeas lakrits ljus som kommer dofta i mitt badrum ikväll..
Ha det gott!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback