Happy Birthday..

Först och främst vill jag säga; Grattis på 28 årsdagen Fredrik ♥
Sen fyller min kusin Tommy också 28 idag, så..grattis på dig med! :)
(även om han nu inte ens vet att jag har en blogg och även om han skulle veta de så skulle han inte läsa den) haha!

Jag håller på och städar lite nu, eftersom att det kommer folk till oss ikväll. Så man kan ju iallafall försöka få någon ordning här i den nya lägenheten, dock så får ni inte ha för höga krav ännu. Än ska det till med nya möbler & grejjer för att allt ska vara perfekt :)

Nu har jag inte tid med detta mera, ska städa klart och vänta på att F kommer hem så vi kan åka ner på byn och handla, eftersom att jag inte kan ta min bil.. haha! :P


PUSS PÅ ER!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback