gympa!

vilken jävla motionsknutte man är, inte ens en vattenflaska har jag hemma. - den är på jobbet.
Men har hittat byxor, linne och gympaskor (som jag förövrigt får skavsår av) men det får gå ändå.
Önska mig lycka till, jag kommer förmodligen vara sämst på stället och svimma, men H. har redan lovat att fånga mig om jag faller :-) - tack, det känns bra -

Har nyss ätit, det blev 2 grillade kotletter och ett stort glas vatten..
Ska ta & försöka få till någon hållbar frisyr också, så inte luggen irriterar mig som den faktiskt ganska ofta gör.
Det här ska bli kul & se hur det slutar, jag hoppas H. vet vad hon gett sig in på nu när hon ska ta med mig.
Förmodligen kommer jag mest skratta =D.. (gör det när jag är nervös) haha..

Aja, puss&kram.


Kommentarer
Helena Skogelid

Du gjorde det SKITBRA ju!!



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2009-02-19 @ 20:25:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback