fytusan & gud va skönt.

Kl 18 fick jag tid hos Nettan för massage för att få till ryggen, det gjorde ont. Men det känns ändå bättre och så tog jag mig en promenad nästan hela vägen hem, skönt! Men jag nästan garantera att jag såg ut som ett mongo där jag gick... Varje steg va nästan outhärdligt.

Angående mina soffor, det är ett svårt val.

Soffa nummer 1: den är snygg & i tyg.och eftersom att den är i tyg betyder att det lätt kommer fassna katthår i den..
Och det är en hörnsoffa, vilket oxå betyder att den kommer täcka elementet i vardagsrummet och en del av fönstret & fönsterbrädan..

Soffa nummer 2. Också i tyg, dock inte lika snygg som nummer 1. men jag gillar den.
Dock blir det samma problem där, att den blir i vägen. Och jag tror inte det blir snyggt att ha den åt andra hållet heller.

Soffa nummer 3: Jag gillar den för att den inte kommer täcka så mycket över element osv.
Sen att den är i skin är ju bra om man har katter som hårar, fassnar inte lika lätt.
Dock blir de jävligt varma på sommarn & kallt på vinter.


Jag vill ha en stor fluffig soffa, som ser ut ungefär som soffa nummer 3. Men som är i samma stuk som nummer 1.
jag vet att det finns, men den är liiite för liten enligt min smak! ääh, vi får se!!!!

haha!

Kommentarer
mia nipis

Köp en trea och två fåtöljer med fot pallar .Det är fint tycker jag



2009-02-09 @ 20:45:53
Kajsa

Det ska jag göra!:)



Blogg: http://kajsalinnea.blogg.se/
2009-02-09 @ 21:43:49
M.

Vill du ha en fluffig soffa rekomenderar jag inte trean. :P



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-02-09 @ 23:12:36
Helena Skogelid



Men, skulle jag möblera erat vardagsrum med en hörnsoffa skulle jag faktiskt ställa den med långa delen mot "långväggen" och korta ut i rummet allstå inte framför fönstret. Detta för att dela av erat stora rum litegran. Sedan är det inte så mysigt att sitta med ryggen mot ett fönster på nedervåningen (inte uppe heller så därför sitter jag mest i fåtöljen...)



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2009-02-10 @ 19:56:03
Helena Skogelid

Jag skulle även helt klart välja nr 3 om den finns spegelvänd... Vi har ju skinn och jag upplever den inte alls så varm/kall som du säger. Och är den kall är det ju alltid mysigt med en filt.



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2009-02-10 @ 19:58:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback