fyfan vilken smärta....

Jag har såå ont i ryggen, eftersom att jag i fredags fick slita som ett djur för att kunna göra mitt jobb.
Vilket har visats sig nu vara en väldigt dum idé, jag har fått ont i ryggen. Började lite smått i lördags och i går kunde jag knappt gå riktigt och idag har jag knappt kunnat klä på mig... gråtit & suckat om vart annat..
Ibland gör det så ont att jag knappt kan andas.. Menmen. Fick massage av F. igår, men den hjälpte tyvärr inte.
varje rörelse är en kamp... Nu ska Nettan pröva hjälpa mig.. tack gode gud!

Kommentarer
Jannice

Jo jag förstår det! Man ska välja soffa efter sina egna behov, inte efter andras behov..(som mitt hihi). Den i skinn blir skitsnygg!



Blogg: http://jannicejarpe.blogspot.com
2009-02-09 @ 15:37:16
Anonym

Båda är steriliserade/kastrerade. Dom är storasyster och lillebror:).



2009-02-09 @ 16:28:47
Kajsa

Båda är steriliserade/kastrerade. Dom är storasyster och lillebror:).



Blogg: http://kajsalinnea.blogg.se/
2009-02-09 @ 16:29:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback