fy mig.

Jag har ju lagt mig tillgänglig i timepoolen utöver mina 75% och givetvis hade jag gjort det idag.
Vilket jag inte kan ändra hemifrån, suck.  Så alltså hade de ring ett antal gånger, men eftersom att jag innan jag somnade gick &  tog massa alvedon & citodon (ungefär runt halv 3 inatt) Eller, somnade runt 12 & vaknade runt halv 1 igen, av att jag hade så jävla ont. Sen låg jag vaken till halv 3 innan jag kom på den smarta ideén att ta avedon mm!
Nåväl, dåligt samvete på högsta nivån har jag ju iallafall... Eller är det nån annan som borde ha det pga min rygg? Spela roll, jag får iallafall alltid dåligt samvete då jag inte hör mobilen på morgonen.. Gaach! måste nog sova med handsfree i öronen så jag verkligen hör den!!


kan ju bara tillägga att jag nyss hade ork att kliva upp...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback