fundering..

Jag tror inte att jag följer med till Vemdalen i morgon, känner mig inte särskild taggad till de.
Men so what, vad spelar det för roll?

Jobbad idag och jag kan bara säga att ack så skönt det är att vara hemma.
Men jag gillar att jobba, dock har jag ju haft ont denna vecka.
men faktiskt, så är jag snart bra.underbart.. Kanske jag kan ta mig iväg på gympa med H. på torsdag! =)
 just nu kollar jag på let's dance, haha! ibland skäms man ju... men men! ;)

AJA, I don't care nått mer ikväll!

och du; jag tänker inte köpa vad som helst ifrån din sida, är detta tacken? Mja okej...kul!
flera års vänskap åt helvete då med androa ord, för så känner jag!
Du hör aldrig av dig och när du kommer kan du inte stanna längre än max 1 timme.
Medans du har all tid i världen åt personer runt om kring på denna by, konstigt!
Men jag har slutat försöka, men jag tänker inte umgås på bara dina villkor!

Kommentarer
Melinda

vem ? :( <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-02-13 @ 23:40:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback