en bra start på dagen.

Slog upp mina blå för ca 40 minuter sen, klev upp och travade runt lite här i min lägenhet.
När Fredrik for hem, tog jag både dator, katt och en kopp the med mig till tv'n och nu kollar jag lite på gilmore girls.
Har letat fram mina betyg, ska ge dem till chefen... Så kanske jag kan få en liiiite bättre lön, det vore bra!

Och just de, jag slipper ingå i poolen..iallafall till en början. eftersom att jag faktiskt fick ett eget schema, på 75%.. Dock bara 6 veckor, men vem vet.. det kan ju bli längre? ;-) Men jag är nöjd ändå, 6 veckor är alltid 6 veckor och jag slipper kriga mot alla andra andra. Dock har jag lagt mig tillgänglig någon enstaka dag bara, men usch va jobbigt att inte veta om man får jobb eller inte, därför är jag överlycklig över att få slippa det.. Sen så tycker jag ju väldigt mycket om mitt jobb... Så jag är glad =)


Nääe, man kanske ska ta & dricka upp sitt the innan det kallnar.

Pussar & Kramar / en glad men trött Mia =)



och du, dina blickar får mig tyvärr INTE att sjunka genom jorden även om du verkar vilja få mig att göra de.
Jag skrattar mer åt dig för att du är så...patetisk. du kan vara lugn, jag kommer aldrig mer se åt ditt håll igen, du är inte värld det..

Kommentarer
Petra

Jag skulle fan har låtit dig ta honom ;) haha



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-02-07 @ 14:23:29
mags

fan va gla ja vart du, kännde mig lite skeptisk.. som om jag inte riktigt viste va ja höll på me, ha ju bara tonat hår innan:D.. But thats Good=)=)

Joru, känndes som de va på tiden för en lite Update:D.. Kommer hem nästa Freda å är hemma till Tisdag, hur jobba du då?.. ses?:)



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2009-02-07 @ 18:59:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback