Det känns bättre.

Sen jag flyttade till denna lägenhet, känns allt så mycket bättre av någon konstig anledning.
Jag har ork till att laga mat, ta hand om mig själv, städa, ha någorlunda fint här hemma och ibland så bäddar jag tom sängen.. - Och jag har t.o.m mat hela frysen ungefär, vilket jag aldrig haft innan..
Allt känns bara så.....bra. Jag brukar laga mat tills F. kommer hem (om jag nu själv är hemma) vilket jag nästan heller gjorde i min gamla lägenhet. Jag tvättar regelbundet, fast. Det kunde jag typ inte göra förut, för jag hade ingen plats att ha alla nytvättade kläder, hade 3 garderober, en i sovrummet (där vi hade våra kläder), en ute i hallen (med vinterkläder & skor i) och en i skrubben där jag hade dukar, sängkläder, gardiner mm. Nu har jag; 2 i gästrummet, 1 i "lillarummet" 2 ute i hallen och 6 i klädskrubben.. - Det är lite skillnad. Men nu så... Jag trivs jävligt bra här i mitt nya fina hem :-)
Bara lite nya möbler, så är allt precis som jag vill ha det... Nästan.... Det saknas EN grej, men den håller jag hemlig!
Det är den lilla pusselbiten som fattas för att min hem ska bli perfekt.

Jag har även tagit ett bad och bytt gardiner i badrummet. Trots att det är sånt där "cencur" glas så syns allt hur väl som helst, pinsamt. Så nu bytte jag till långa panelgardiner man får dra ihop när man ska bada eller så. Något bättre, även fast jag tycker att den gardinen som satt där innan passade såå mycket bättre... Men får väl försöka hitta nått snyggare när jag väl tar mig ner till Sundsvall eller nått. Men detta får duga, tillsvidare!

Jaha, nu sitter man här igen och försöker komma på nåt att göra, men det går inte. Klockan är ju för fan snart 23:00, men föresten... Det gör inget, jag kom nu på en sak att göra.......................plocka ur diskmaskinen!

Godnatt på er där ute ^^.


Kommentarer
Marie

Trivs man i sitt hem känns allt mycket lättare. Även bara att dammtorka är roligt =)



Blogg: http://varlensbasta.blogg.se/
2009-02-20 @ 11:01:51
Sandra

Haha jaa världen är ju faktiskt rätt liten, jag o Kim fyller år den 27e augusti båda två också, det händer ju inte heller varje dag :P



Blogg: http://emilina.blogg.se/
2009-02-20 @ 16:09:45
Melinda

Lyx att du har både diskmaskin & tvättmaskin ;)



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-02-23 @ 11:40:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback