dags för en förändring..

Ja, nu får det fanimej vara bra! Jag har blivit en sån där person som jag för 4a år sen skulle avsky.
VARFÖR? Jag trivs varken med mig själv eller med livssituationen just nu.. Jag är tråkig, jag är så sjukt tråkig!
Hade någon av mina vänner varit såhär, skulle jag bli tokig. Man ska inte behöva vara sån, som sitter hemma en fredag & lördag kväll helt sonika och tror att man är ensammast i världen... JAG är inte sån, inte egentligen. 
Jag vill ha människor omkring mig jämt, helst varje sekund. Mina katter är lixom allt jag i princip ser på dagarna då jag är ledig.. Egengtligen vill jag nog inte ens bo kvar här, men personen jag är idag vill de.. Men hade jag varit den jag var för 4-5 år sen, skulle jag aldrig gå med på det..... FY MIG! =(

Kommentarer
Melinda

Älsklingstjejen, du är helt underbar ♥

- glöm aldrig det -



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-02-15 @ 23:36:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback