Då var det onsdag igen.

Ikväll väntas det jobb; 16 - 20:30. Härligt, då hinner jag ut i vårsolen en stund iallafall..
Skulle som sagt gå ner till Helena igår, men klockan vart så mycket så jag tog faktiskt bilen..
Men idag ska jag gå ner på ica & köpa kattmat och sen kika runt lite på denna lilla by..
I morgon ska jag fara och beställa min nya soffa och eventuellt köpa en ny tv-bänk.
Det kommer bli såå mysigt då det är klart här i min stora fina lägenhet, då äntligen kanske man kan bjuda hem folk.
För som det är nu har de ingen plats att sitta på ens, suck! :p.

Det ska även köpas nya gardiner till vardagsrummet, de som hänger här nu är förkorta och fula, haha! :)
Men...man tager vad man haver. (till en början iallafall)


Annars då? hade typ jordens bästa dröm i natt och vad jag önskar att den slog in =D
(detta har jag drömt så många gånger, att jag snart börjar fundera vad denna dröm vill säga mig)

Igår gjorde jag jättegod mat "bandpasta" och köttfärsås med creme fraische och lite tillbehör i.
Det blir alltid så gott då jag gör gegga av alltihopa =D..
Och givetvis hade jag soltorkade tomater till, jag älskar det..

Nu ska jag göra mig lite lunch, frukosten fick bestå av fil & päron :)

Puss

Kommentarer
Paulin

Ooh, jag vill också åka iväg på typ Ikea och handla lite nytt och så, lite nya gardiner, handdukar, doftljus...mysfaktor 100 med andra ord! :)



Ja det är bara att knacka på och komma och titta på lillsnuppan! :) Hon är så gosig så...:)



Blogg: http://pauerlajn.blogg.se/
2009-02-25 @ 12:55:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback